15 Ekim 2014 Çarşamba

KULLANIYORUM - 5 (LOREAL PARİS MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ)

Merhaba, umarım hepinizin aydın bir günü olmuştur. Huzurlu, sakin bir gün diliyorum. Dertler, sıkıntılar hepimizden uzak dursun inşallah.

Bir kullanıyorum yazısı ile daha karşınızdayım.Diğer kullanıyorum yazılarına buradan ulaşabilirsiniz.

Loreal Paris'in çift etkili makyaj temizleyici ürünü. Göz makyajı için kullanıyorum ben kendisini. Dudak makyajı için de kullanılabiliyor ancak ben şimdiye kadar pek gerek duymadım. 

Dediğim gibi çift etkili bir ürün, bunun için kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor.

'Suya dayanıklı makyaj dahil tüm makyajı çıkarır' şeklinde bir iddiaları var. Yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve göz makyajımı güzel temizliyor. Gözümü hiç yakmadı, tahriş ettiğini de pek düşünmüyorum. Bu açılardan iyi bir ürün ancak ben yine de hiç sevemedim. Yağ kalıntısı bırakmaz diyor keşke öyle olsa... Kullandıktan sonra yoğun şeklide yağlı bir his bıraktı bende. Fazla yağlı geldi bana bu yüzden hiç sevemedim. Göz makyajımı temizledikten sonra o yağ hissinden kurtulmak için hemen yüzümü temizleme ihtiyacı hissediyorum. Her ne kadar temizlemesi iyi olsa da bu yağ hissi hiç hoşuma gitmedi.

Ürünün hoşuma gitmeyen diğer bir özelliği de kapak dizaynı. Hiç güzel tasarlanmamış bence. Pamuğa ürün dökerken her defasında bir miktar ürün ziyan oluyor. Ya yere dökülüyor ya da kapağından aşağıya doğru sızıyor. Bu da kapak yapısından kaynaklanıyor, hiç kullanışlı değil. Her seferinde bir miktar ürünün ziyan olması da hoş bir şey değil bence.

Sonuç olarak; ürünün temizleme özelliğini sevdim ancak yukarıda bahsettiğim diğer hoşuma gitmeyen özellikleri nedeniyle bir daha almayı düşünmüyorum. Başka markaların başka ürünlerine şans verebilirim sanırım. :)

Sizler kullandınız mı hiç bunu? Memnun kaldınız mı? Ya da tavsiye edebileceğiniz başka bir ürün var mı?




2 yorum:

  1. bu kapak yapısı yüzünden almıyorum ben de lorealin sıvı ürünlerini halbuki memnun da kaldım yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece ben rahatsız olmadım yani, sevindim. :) Kullanımı zorlaştırıyor, kapakta yağ kalıyor falan. Kötü...

      Sil