9 Ekim 2014 Perşembe

SON ZAMANLARDA - 2

Bayram tatilini geride bırakmanın burukluğu içerisinde yine işe başladım. :( Bol dinlenmeli bir bayram geçirdim, ailemden uzakta olmanın burukluğu da vardı ama olsun ne yapalım.

Sizler nasılsınız? Umarım çok güzel bir bayram olmuştur hepiniz için. :)


İzmir'in en sevdiğim yanlarından biri vapurlardır. Bir yere yetişme telaşı olmadan elinde bir bardak çayla vapur sefası yapmayı çok severim. Hele bir de martılara gevrek atmak yok mu, nasıl huzur buluyorum anlatamam size. Belki şimdi çocukça gelecek size ama martılarla özel bir ilişkim var benim nedense. :) Elimde bir bardak çay ya da vapurların meşhur içeceği taze sıkılmış meyve suyu ile martılara gevrek ata ata denizi izlemek paha biçilemez bir keyif benim için. Böyle ufak şeylerle mutlu olabiliyorum çok şükür. :)





Asla 'hayır' diyemediğim şeylerden biri de waffle :) Sizce de tam bir şölen değil mi? :))
Evet evet kabul ediyorum birazcık tatlı canavarıyım. :))




Son olarak bayramın benim için en güzel yanlarından biri olan kitapçı gezmeleri... Bir kitapçıya girdiğimde ciddi anlamda kendimi kaybediyorum, saatler nasıl geçiyor anlamıyorum. Bu iki kitabı da güz okuma şenliği için aldım, henüz ikisine de başlamadım ama özellikle bir psikiyatristin gizli defterini çok merak ediyorum. Umarım hayal kırıklığı olmaz benim için. 

Bu arada şişko kedicikli minik not defterimi gördünüz mü? Diğer bir tutkum da kırtasiye malzemeleri. Böyle şirin şeyler görünce tutamıyorum kendimi :)

İşte benim bayramım böyle geçti, siz neler yaptınız?

4 yorum:

  1. Geçmiş bayramın mübarek olsun, ailenden ayrı olman kötü olmuş. Ben onlarsız bi bayram düşünemem bile. Bu arada mimledim seni, sonuçları merakla bekliyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, bayram bayram tadında değildi zaten. Haftasonu tatilinde gibiydim. :(
      Hemen bakıyorum mime, teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Bende tatlıya Hayır diyemem. Defterine de bayıldım. Bende kırtasiye alışverişi yapmayı çok severim. 2 kitabı daha önce okumadım. Merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyunca yorumlarımı yazarım büyük bir ihtimalle, bakalım inşallah güzellerdir. :)

      Sil