25 Ağustos 2015 Salı

GÖNDERİLMEYECEK MEKTUPLAR - 3

Tam da şu anda derin bir soluk almam gerekiyor. En büyük hissizliğimin içerisinde oturup soluklanmam gerekiyor. 
Uzunca bir nefes çekip içimde saklamalıyım o nefesi. Nefesimi siz yerine koymalıyım. 

Ahh, hayat çok zor bayım, hayat çok yorucu. Bazen küçük bir 'es' gerektiğini hissediyorum.

Bilebilseniz keşke...
Keskin bir virajın tam da önündeyim, viraj beni bekliyor.
Görebilseniz keşke...
Viraj keskin, ben çaresiz.
Hissedebilseniz keşke...

Bazen merak ediyorum da; niçin? Bana reva gördüğünüz bu acı sizce de fazla değil mi? Oysa siz öylesine masumsunuz ki. Gönlümün en masum çocuğu... 

2 yorum:

  1. of yaaaaa neyse ki kurgu bu :)))))))


    ya senin noldu sen evlenmiyo muydun, evlendin mi noldu, bi kayboldun da :)

    YanıtlaSil
  2. :)) yok evde kaldım iyice :) ama hala ısrarla çeyiz alıyorum yani, annem sağ olsun :))

    YanıtlaSil