12 Ağustos 2014 Salı

MOMİJİ - PLU&PİA

Uzun süredir yazamıyorum aslında yazmak istediğim çok şey var, biriken çok şey var ama ne yazık ki bu sıralar hem bilgisayarımda ufak tefek sorunlar var hem de ben fazlasıyla yoğunum. Bugün biraz fırsat bulmuşken sizlerle yeni momijilerimi tanıştırmak istiyorum. :) Onlar benim göz bebeğim, son göz ağrılarım, biriciklerim. O kadar şirinler ki onlara baktıkça musmutlu oluyorum :)


Bir önceki yazımda size hem momijilerden bahsetmiş hem de bu momijiler olan plu&pia yı ne kadar uzun süredir aradığımdan bahsetmiştim. Okumayanlar için buyrun efendim :)

Evet, uzun bir süre ben bu şirinlikleri aradım ancak momijiler koleksiyon ürünleri oldukları, az sayıda üretildikleri için hiçbir yerde bulamıyordum. Geçtiğimiz haftalarda pek bir alakasız bir yerden haber geldi, ellerinde plu&pia nın olduğunu söylediler. Ben de uça uça hemen siparişini verdim ve sonunda elime ulaştılar. 




Benim için sevgi pıtırcığı bunlar. Sizlerde sevdiniz mi? Sizin de içinize sevgi yumağı oluşturdular mı çok merak ediyorum. :))




Ayrıca aradaki kitapları fark edenler için zaman buldukça hepsinin yorumunu yapacağım. Birbirinden güzel kitaplar okudum son zamanlarda. 




Hepinize mutlu, sevgi/aşk dolu, huzurlu günler diliyorum. Hepiniz çok mutlu olun olur mu? Çok sevin, çok sevilin...

Sevgiyle.

6 yorum:

  1. Çok güzeller ki sevmemek mümkün mü :)

    YanıtlaSil
  2. Nasılll :) Nereden buldunn :) Benim de bulmam gerek nerelere haber vereyim :)
    Çok sevindim senin için, haydi bakalım aşk dolu kareleri bekliyoruz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, inan ben de çok mutlu oldum bulunca. Valla instagramda fotoğraflarını koyup bunlardan arıyorum, bilen eden varsa haber verebilir mi yazmıştım. Baya bir uzun zaman önce yazmıştım hatta, yazdığımı bile unutmuştum :) sonradan oradan ulaştı biri bana. :) ama paraya kıyarım diyorsan ebay.com'da satılıyor. Orada da görmüştüm ama biraz fazla gelmişti bana.

      Sil
  3. yine istedim. alcam bunlardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) uzun zamandır bu kadar beğenerek başka bir şey almamıştım, baktıkça mutlu oluyorum. :))

      Sil