6 Kasım 2014 Perşembe

KULLANIYORUM - 6 (NİVEA CANLANDIRICI TONİK VE CANLANDIRICI YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ)



Merhaba, nasılsınız bakalım? Keyifler yerinde mi? :)


Gratisten aldığım Nivea markasına ait canlandırıcı tonik ve yüz temizleme köpüğünü bir süredir kullanıyorum ve bugün sizlerle yorumlarımı paylaşmak istedim.


Yüz temizleme köpüğünden başlayalım. Benim aldığım ürün normal ve karma ciltler için uygun olan canlandırıcı köpüktü. Pompalı bir ürün. Sıvı halde gözükse de sıktığınızda köpürüyor ve direkt olarak yüzünüze uygulayabiliyorsunuz. Bu bakımdan ürünün formunu sevdim. Kokusunu da beğendim. Ancak tam anlamıyla bir temizlik sağlamıyor ne yazık ki. Köpüğü kullandıktan sonra tonik kullandım yüzüme ve her defasında pamuğa bir miktar makyaj kalıntısı geldi. Bu bakımdan temizleme konusunda çok iyi değil ne yazık ki.
Bereketli bir ürün. 2 pompa kadar aldığınızda rahatlıkla tüm yüze kullanabiliyorsunuz. Dediğim gibi ben temizlemesini beğenmedim. Elimdeki ürün bitince bir daha almayı düşünmüyorum.

Şimdi gelelim yüz temizleme köpüğünden sonra kullandığım yine nivea markasına ait canlandırıcı toniğe. Benim aldığım tonik de normal ve karma ciltlere uygun bir ürün ve kokusu da köpüğün ki gibi gayet hoş. Nivea ürünlerinin genel kokusu böyle zaten, ben bu fresh kokuyu seviyorum açıkçası. Temizlik hissi uyandırıyor bende. Tonik fena değil açıkçası. Kullandıktan sonra cildimin ferahladığını ve rahatladığını hissediyorum. Yüzümde çıkan ufak sivilcelerde hafif bir yanma hissi yaptı ancak onun dışında herhangi bir yanma hissi olmadı. 

Toniği tekrar kullanabilirim ancak temizleme köpüğünü dediğim gibi tekrar alacağımı hiç sanmıyorum.

Bir de bu ürünlerden mi bilmiyorum ya da hangisinden kaynaklanıyor bilmiyorum ama bu ürünleri kullandıktan sonra yüzümün belli yerlerinde 1-2 tane sivilce çıktı. Şu an kullanmaya devam ediyorum, bu ürünlerden mi kaynaklanıyor yoksa başka bir şeyden mi emin değilim ancak iz üstündeyim şu an. :))

Benim yorumlarım bu kadar :)

Hoşça kalın..

16 yorum:

  1. Canım himalaya herbals yüz temizleme köpüğünü tavsiye ederim o daha iyi temizliyor...

    Blogunu takibe aldım. Miss Tutinin keşif etkinliğinde gördüm seni

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 6 günlük bir blog...

    http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir temizleme köpüğü arayışındaydım zaten, denerim canım, teşekkür ederim. Bu arada hoş geldin. :)

      Sil
  2. Merhaba niveanin tonigi cildinizi kuruttu mu ? Benim t bölgem hafif yağlı hangi tonigi kullansam cildim kuruyor temkinliyim :)
    www.mariaruj.com ♡ bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, benim kuruluk yapmadı. Karma bir cilde sahibim bu tonik hoşuma gitti.

      Sil
  3. Nivea'nın bu toniğinden ben 2 şişe bitirdim. Çok da memnun kaldım. Bana da beklerim canım.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Tonik aknelere fayda yapıyomu

    YanıtlaSil
  5. Arkadaslar temizleme köpüğünü herkesin önermesine rağmen kesinlikle önermiyorum bence dokunmayın bile sadece 3 4 kez kullandım ürünü. Yüzüm de sivilcelenme çok olmaz olsa da küçük bir şekilde olur ve kısa zamanda geçer fakat bunu 3 4 kez kullandığımda zaten fark etmeye başladım kısa sürede çok fazla sivilcelenme yaşadım başka bir şey kullanmadıgim için de sebebinin bu olduğuna %98 eminim bildiginiz kocaman kocaman göz kadar sivilceler çıkardı yüzümde bence temizlemesi de başarısız olan bu ürüne şans vermeyin bu riski göze almayın cildimi mahvetti kesinlikle denemeyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, temizleme köpüğünü bende beğenmemiştim.

      Sil
  6. İlk sivilce çıkarıyor sonra hepsi sönüyor bida çıkmıyor kolay kolay yani önce alttaki bütün iltihapalari ortaya çıkarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kullandığımda bende de sivilce olmuştu, dediğin gibi sonra geçti ama köpüğün temizlemesi ne yazık ki tatmin edici değildi.

      Sil
  7. Çok severek kullandığım bir ürün bu :)

    YanıtlaSil