9 Kasım 2014 Pazar

MİM - 5 (HAYALİMDEKİ KÜTÜPHANE)

Pazar günü tembelliğiyle yaklaşık yarım saat önce ve kendimi bloga attım. Okuyamadığım biriktirdiğim tüm yazıları okudum. :)

Haftaiçi sevgili Kitap Keyfim mimlemişti beni ve onu yapmaya karar verdim. Çok hoşuma giden bir mim oldu ve heyecanla yapmaya başlıyorum. 

Ev hayallerimin içinde beni en heyecanlandıran yer kütüphanedir. Evin bir odasını kesinlikle hobi odası gibi ayırmak isterim. Bu odada kocaman bir kitaplığım, rahat bir şekilde kitap okuyabileceğim berjer koltuk, iki berjerin arasında bir adet komidin, bir çalışma masası olmalı.


Odanın bir duvarı tamamen kitaplık olurken, karşı duvarında da ilginç tasarımlı bir kitaplık olabilir.

Bunun gibi

Bu kitaplığı çok uzun zamandır görüyorum ve tasarımına bayılıyorum.




                                      



Bunlar gibi değişik tasarımlardaki kitaplıklardan biri ya da birkaçı odanın içerisinde olabilir. 

Bunun dışında kitap okuyabileceğim iki tane berjer kesinlikle olmalı. 





İki berjerin arasında da bir komidin olmalı ki, elimde kahvemle rahat rahat kitap okuyabileyim.

Bir tane de çalışma masası olmalı bu odada. Okuduğum kitaplardaki hoşuma giden yerleri not alabileceğim. Kendi kendime bir şeyler karalayabileceğim bir çalışma masası kesinlikle gerekli. :)





Çalışma masasında önemli olan nokta raflarının olması. İkinci çalışma masası örneğinde olduğu gibi. Raflara belki birkaç çerçeve, bolca kalem, defter ve odanın dekorasyonuna uygun birkaç obje koyabilirim.

Odanın dekorasyonu demişken, benim çok güzel bir gramofonum var. O gramofon da kesinlikle bu odada olmalı. Kitap okurken hafif hafif müzik dinlemeliyim. Telefonumun şarjı bittiği için benim gramofonumun fotoğrafını çekemedim ama buna benziyor benim ki;



Gramofonu o odada yalnız bırakmak olmaz, belki şöyle bir telefon ona eşlik edebilir;



Çalışma masasının üzerinde bir daktilonun olması şart :)


Bu arada kızlar şu an daktilo arayışı içindeyim. Çalışır bir daktilo istiyorum, umarım yakın zamanda bulurum. :)

Son olarak odada saksı çiçekleri olmalı...

İşte benim hayalim bu kadar. :) Çok mu şey istedim acaba? :)

Gelelim benim mimlediklerime;

deep tone ve Şeffaf Bulutları mimlediim. :))

13 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım :) Çok hoş bir kütüphane yaratmışsın hayalinde. Umarım en kısa zamanda gerçekleştirirsin hayalini. Bu arada gramofona bayıldım, ne güzeldir dinlemek. Kitaplıklar da çok orjinal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Çok keyifliydi. :)

      Sil
  2. Bu bloğu yeni keşfettim takipteyim ben de beklerim..

    YanıtlaSil
  3. TELEFONA BAYILDIM ÇOK HOŞ..

    YanıtlaSil
  4. vay beeee amma düşünmüşsün yaaa :) yapıciim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) hayallerle yaşıyoruz işte :) yap yap, bekliyorum :))

      Sil
  5. canım çok teşekkür ederim mimin için fakat artık mim vs yapacak vaktim yok ne yazık ki :( bu arada yazını zevkle okudum. görsellere diyecek sözüm yok zaten tam benlik :))

    YanıtlaSil
  6. Pek bir nostaljiyle birliktee çok tatlı olmuş. Ama benim hayalimdekini asla geçemez =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, ama şimdi senin hayalini de merak ettim. :)

      Sil
  7. çok güzel olmuş :) kitaplıkla modernizmi gramofon ve telefon ile nostaljiyi örneklendirmişsin kütüphanende :) umarım hayallerimiz gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam da yapmak istediğim şey buydu :) Umarım gerçek olur :))

      Sil