3 Ocak 2015 Cumartesi

ETAMİNSEL İŞLER - 1

Merhaba, yeni yılın ilk yazısıyla karşınızdayım. Ne çabuk geçen bir yıl oldu benim için. Yeni gelen yılımız umarım hepiniz için bir önceki yıldan çok çok çok daha mutlu olabileceğiniz huzur dolu bir yıl olur.

Neyse efendim, geçtiğimiz yıldan beri bir etamin aşkıdır bende sormayın gitsin. :) Çok profesyonel olduğum söylenemez ama kendi çapımda bir şeyler yapıyorum. Bugün yaptıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Bakalım beğenecek misiniz?





Bu uğur böcekli desen küçük mutfak havlusu olacak. Henüz hiçbiri havlulara dikilmedi, havluları aldım ancak daha diktiremedim.

Bu ilk başlarken öğrendiğim bir desendi, yapımı o yüzden çok basit :)





Cupcake desenli havlu. Bu deseni de çok severek yaptım. Yapımı biraz uğraştırdı beni ama sonuçtan son derece memnunum. :)




Kelebek deseni de el havlusu olacak inşallah. 4 tane kelebek yapmışım ancak biraz daha birbirine yakın yapsaydım 5 kelebek sığarmış ve o zaman daha güzel olurmuş ama acemilik dönemimdi o zaman. :)


Bu da el havlusu

Küçük mutfak havlusu olacak bu







bu ciciler de yastık kılıfı olacaklar :)

Şimdilik yaptıklarım işte bu kadar. :) Nasıl beğendiniz mi? En çok hangisini beğendiniz? Hangisini beğenmediniz? Fikirleriniz benim için çok önemli.

Hepinizi kocaman kocaman öpüyorum, görüşmek üzere :)

9 yorum:

  1. çok tatlılar, ben de isterim haberin olsun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim. Neden olmasın canım, inşallah :)

      Sil
  2. Gayet güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa teşekkür ederim, özellikle senden beğeni almak çok hoş :))

      Sil
  3. çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık, takipteyim bana da beklerim

    YanıtlaSil
  4. Ellerini sağlık çok güzel olmuşlar :)))

    YanıtlaSil