30 Mayıs 2015 Cumartesi

İZLEDİKLERİM - 6 (MY GİRL)




1991 yapımı dram filmi. Kimi yerlerinde üzüleceğiniz kimi yerlerinde tebessüm edebileceğiniz bir film. 1991 yapımı ancak ben daha yeni izledim ve benim gibi hala izlememişler var ise kesinlikle izlemelerini tavsiye ederim. Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine izledim bende. :)



Küçük bir kızın hayatını anlatıyor. Annesini kaybetmiş, babasıyla yaşayan, tek arkadaşı yukarıdaki şirin oğlan olan bir kız...

Yalnızlıktan dem vuruyor, kimsesizlikten belki de. Ve tabii, hayat devam ediyor. Her ne olursa olsun devam ediyor işte, insan kendine tutunacak bir şeyler buluyor ve unutuyor. Unutuluyor her şey. Unutmak için yaratılmış gibiyiz...

Özellikle filmin sonlarında gözüme toz kaçtığı ve akabinde gözlerimden birkaç damla yaş döküldüğü doğrudur. Hemen panik yapma, dedim ya ağlamıyorum gözüme toz kaçtı sadece :)

Filmin güzel yanlarından biri de baştan sona dram kokan bir film olmaması. Komedi unsurları tam yerinde ve güzel harmanlanmış. Bu yüzden sıkmıyor insanı izlerken. 

Bilmem, belki siz de kendinizden bir şeyler bulabilirsiniz içinde...



Dip not: İnsan bu masumiyeti özlemiyor değil, bu saflığı, bu doğallığı, karşılıksız hisleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder