23 Ocak 2019 Çarşamba

KULLANIYORUM - 10 Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel





Herkese merhabaa.. Uzun süredir ürün yorumu yapmadığımı fark ettim ve hemen bu duruma bir dur demeye karar verdim. :))

Neutrogena (ahh, bunu yazmak ne zor ya) markasına ait siyah nokta temizleyici peeling jeli yorum yapmaya yetecek kadar uzun bir süredir kullanıyorum. Hatta ürün bitmek üzere. 

Öncelikle ürünün özelliklerinden biraz bahsedeyim sonra şahsi yorumlarıma geçeceğim.






Ürün siyah noktaları yok etmeyi ve yeni siyah nokta oluşumunu azaltmayı vaad ediyor. İçerisinde küçük mikro taneciklerin olduğu kremsi yapıda bir ürün. Ben haftada 3 kez kullanmaya çalışıyorum, tabii atladığım zamanlarda olmuyor değil. :)

Ürünü ıslak yüze, özellikle de siyah noktaların bulunduğu alanlara masaj yaparmışçasına hafif hafif ovalayarak uygulamak gerekiyor. Dediğim gibi ürünün yapısı krem gibi. Benim cildimde herhangi bir tahriş ya da kızarmaya sebep olmadı zaten mikro tanecikleri hem küçük hem de çok sert yapıda değil. Birkaç dakika yüzüme masaj yaptıktan sonra ılık suyla duruluyorum yüzümü ve sonrasında cildimde oluşan o yumuşaklık hissini çok seviyorum. :)

Benim cildim çok yağlı değil, karma cilt. Cildi yağlı olanlarda bu bahsettiğim kremsi yapı rahatsız edici sonuçlar yaratır mı emin olamadım, belki yağlandırabilir cildi emin değilim. Dediğim gibi benim cildim karma olduğu için herhangi bir yağlanma yapmadı, pamuk gibi oluyor cildim. :)

Ürünün siyah nokta konusundaki iddialarına gelince; birkaç düzenli kullanım sonunda ben olumlu sonuçlar aldım. Tabii düzenli kullanmak şart. 

Bitince yeniden alır mıyım? Evet, kesinlikle yeniden almayı düşünüyorum. Ama şunu da unutmayın ki bu tarz cilt bakım ürünleri herkeste aynı etkiyi yapmaz. Cilt tipine göre yaratacağı etki değişir. Ben şahsım adına beğendim. 

Aranızda kullanan varsa beğenip beğenmediğini bizimle paylaşırsa çok sevinirim. :)

Görüşmek üzere...

8 yorum:

  1. Önemli püf noktaları ile dolu tanıtım yazınız bizlere rehber oluyor
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım faydalı oluyordur. :)

      Sil
  2. hmmm kullanmamıştım ben ama siyah noktalar için biraz araştırma yapmam şart :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana iyi geldi ama işte bu tür ürünler kişiden kişiye fark ediyor. :)

      Sil
  3. Bende kullanmıştım bu peelingi etki ediyor , ferahlatıcı bir yapısı var .

    YanıtlaSil