10 Haziran 2014 Salı

DOĞUM GÜNÜM :)

Merhaba, nasılsınız? Umarım herkes çok iyidir. ;)

Bugün benim doğum günüm.. Sizlerle de paylaşmak istedim. Aslında çok bir şey ifade etmez benim için doğum günleri ama yine de insan bir tuhaf oluyor işte. İnsanların beni sevdiklerini, değer verdiklerini gördükçe çok çok mutlu oldum. Sevilmek güzel şey, insanlar tarafından değer görmek çok güzel bir şey. Demek ki bir yerlerde doğru bir şeyler yapmışım diye düşündüm. Umarım öyledir, umarım kimseyi üzmüyor, kırmıyorumdur. Çok korkarım ben insanları kırmaktan, üzmekten...

Neyse, dün işyerinde arkadaşlarım üzerinde fotoğrafımın olduğu ufak bir pasta almışlar bana ve doğum günümü bir gün öncesinden kutladılar. :) İlk kez beklemiyordum, ne bileyim ben bile unutmuştum bu kez, belki de o yüzdendir pek bir sevimdim. Birçok insanın oraya benim için geldiklerini görmek çok duygulandırdı beni... Ee, o zaman ne diyelim, doğum günüm kutlu mutlu olsuuunn :):)



6 yorum: