19 Haziran 2014 Perşembe

OKUDUKLARIM - 4

Merhaba, nasılsınız? Keyifler yerindedir umarım. İzmir'de havalar artık iyice ısınmaya başladı :( ama şu an hafif bir rüzgar ve kahve eşliğinde yazıyorum bu yazıyı. Umarım beğenirsiniz :)

Evet başlıktan da anlaşılacağı gibi yine bir kitap yorumu geliyor :) Menekşe Kokulu Hikayeler...


Öncelikle kitabın kokusundan bahsetmek istiyorum, adı gibi kokuyor. Üstteki fotoğrafta kitabın içindeki ayraç kapatmış ama tam orada kokulu kitap yazıyordu :)

Kitabı yaklaşık iki günde bitirdim ve az önce kitaplığıma yerleştirirken dahi mis gibi kokuyordu. İlerleyen zamanlarda kokusu geçer mi bilemiyorum.




Kitap kişisel gelişim tarzı bir kitap, esasen ben kişisel gelişim kitaplarını pek sevmem ancak bu kitabı sevdim. Kitabı bitirdikten sonra şöyle düşündüm 'Evet, biz hala insanız. Ve iyilik hala en büyük silah'...

İçinde birçok hikaye var. Kitabın adından da anlaşılacağı üzere küçük küçük hikayelerden oluşuyor kitap. Hikayeler çok güzeldi. Kitap okumayı sevmeyen, yeni yeni okuma alışkanlığı edinmek isteyen kişiler için ideal bir kitap, sıkılmadan okursunuz. Şahsen ben.




Küçük bir dipnot olarak da ayraçtan bahsetmek istiyorum, çok şirindi. Çok güzel düşünülmüş. :)

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim,

Mutlu kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder