6 Aralık 2014 Cumartesi

KULLANIYORUM - 8 (HanBang Mein-Nar maskesi)




Merhaba, geçtiğimiz günlerde gratis ten 2,50 TL gibi bir fiyata almış olduğum kağıt maskeyi sonunda kullanmaya fırsat buldum ve sizlerle de yorumlarımı paylaşayım istedim.

Yorumlarıma başlamadan önce küçük bir hatırlatma, yine aynı markanın bir ürünü olan ilk kağıt maske deneyimimi şurada bulabilirsiniz.


Yine HBMİC'in bir maskesi, nar maskesi kendisi. Cildi parlak ve mükemmel bir hale getirdiğini, kuru cildin kolajen ve nemi hapsetmesine yardımcı olduğunu iddia ediyor. 


Maskeyi uygulamadan önce cildimi ılık suyla güzelce temizledim, dikkatli bir şeklide ambalajından çıkardığım maskeyi yüzüme yerleştirdim. Dikkatli bir şekilde diyorum çünkü ambalajdan çıkarırken maskeyi yırtmak istemezsiniz :)

Yüzümde yaklaşık olarak 15 dakika kadar beklettim maskeyi ve ardından çıkardım. Kalan fazla serumu yüzüme masaj yaparak cildime yedirdim. Daha önce de dediğim gibi maskenin en güzel kısmı burası, cildiniz gerçekten rahatlıyor yaptığınız masaj sayesinde.

Cildimi mükemmel bir hale getirdi mi bilmiyorum ama cildimi parlak ve canlı bir hale getirdi. Sevdim ben bu kağıt maskelerini sanırım devamını da alacağım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder